دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ مهراج لوطی

ترانه زیبای مهراج بنام لوطی با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Mehraj | Looti With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ مهراج لوطی

♩♬ تکست ترانه لوطی با صدای مهراج ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

من عاشق کورم از حاشیه دورم دیوانه ترم کن
بى تو برهوتم درگیر سکوتم پر چانه ترم کن
اى آه بلندم دیوانه پسندم دیوانه ترم کن
ویران گر دیرین اى قاتل شیرین ویرانه ترم کن
از تموم آدما دلم گرفته دنیا
چی میخای از جون من لوتى نبودى با ما
بروزترین سایت دانلود موزیک
خدا کجایی تو کجایی تو خدایا
حق داره بیچاره میباره چشماى عاشق
نه دیگه هیچ عشقی نمیشه شبیه سابق
از تموم آدما دلم گرفته دنیا
چی میخای از جون من لوتى نبودى با ما
خدا کجایی تو کجایی تو خدایا

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مهراج لوطی

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

مهراج لوطی

نظرات  (۲)

۲۹ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۹:۱۸ علیرضا محمدی

سلام چند وقته این وبلاگ رو دارید؟

میشه پست آخر منم ببینی و لایک و کامنت بدید؟

 

پاسخ:
چشم دوست عزیز..حتما
۳۰ ارديبهشت ۰۳ ، ۲۲:۰۳ علیرضا محمدی

لطف میکنی ممنونم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.