دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ امین فیاض دل پر زده

ترانه زیبای امین فیاض دل پر زده با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Amin Fayaz – Dele Par Zadeh With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ امین فیاض دل پر زده

♬♫ تکست ترانه دل پر زده با صدای امین فیاض ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دیگه عشقی ندارم ستاره ای ندارم

ستاره ام تو بودی بیا برگرد کنارم

عاشقی بی قرارم جز تو یاری ندارم

آره من بی قرارم بیا برس به دادم

دل من پر زده ببینه کجایی

دل من پر زده دل غم زده

همه جا سر زده ببینه کجایی

به دلم غم نده تو عذابم نده

چشم به راهت شدم تا یه روز بیایی

تا کی باید بشینم تنها توی اتاقم

آخه ببین به جز تو دیگه عشقی ندارم

دیگه عشقی ندارم سیاهه روزگارم

پای عاشقی دادم همه دار و ندارم

دیگه عشقی ندارم ستاره ای ندارم
بروزترین سایت دانلود موزیک
ستاره ام تو بودی بیا برگرد کنارم

عاشقی بی قرارم جز تو یاری ندارم

آره من بی قرارم بیا برس به دادم

اشکامو نادیده نگیر حرفامو نشنیده نگیر

دستو بذار تو دستم بیا دستامو بگیر

حال و روزمو ببین بیا اشکامو ببین

دنبالت دارم می گردم بیا کنارم بشین

اشکامو نادیده نگیر حرفامو نشنیده نگیر

دستو بذار تو دستم بیا دستامو بگیر

حال و روزمو ببین بیا اشکامو ببین

دنبالت دارم می گردم بیا کنارم بشین

دیگه عشقی ندارم ستاره ای ندارم

ستاره ام تو بودی بیا برگرد کنارم

عاشقی بی قرارم جز تو یاری ندارم

آره من بی قرارم بیا برس به دادم

بیا برس به دادم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

امین فیاض دل پر زده

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.