دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی نگاه آخر

هم اکنون ترانه زیبای نگاه آخر با صدای مهدی جهانی از رسانه دانلود موزیک با کیفیت عالی

Exclusive Song: Mehdi Jahani | Negahe Akhar With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی نگاه آخر

🎵تکست ترانه نگاه آخر با صدای مهدی جهانی 🎵

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

رها نمیکند مرا نگاه آخرت شکسته بغض من چرا نمیشه باورت
به داد من برس ببین که دل شکسته ام
نفس دهم برای تو با اینکه خسته ام
به این بارون بگو آروم بباره منو با تنهاییم تنها بذاره
که ماه رفته خبر از تو بیاره …
به این بارون بگو آروم بباره منو با تنهاییم تنها بذاره
که ماه رفته خبر از تو بیاره …
به چشم خسته خواب دگر اثر نمیکند

بروزترین سایت دانلود موزیک

ز کوچه ی دلم کسی گذر نمیکند
خیال تو چرا به من امان نمیدهد
چرا کسی تورا به من نشان نمیدهد
به این بارون بگو آروم بباره منو با تنهاییم تنها بذاره
که ماه رفته خبر از تو بیاره …
به این بارون بگو آروم بباره منو با تنهاییم تنها بذاره
که ماه رفته خبر از تو بیاره …

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مهدی جهانی نگاه آخر

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.