دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید امین فیاض رفیق اشکام

ترانه زیبای امین فیاض رفیق اشکام با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Amin Fayaz – Rafighe Ashkam With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید امین فیاض رفیق اشکام

♬♫ تکست ترانه رفیق اشکام با صدای امین فیاض ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بارون که میباره هنوز یاده چشات میفتم

امشب بهبارون همه ی دردو دلامو گفتم

شاید که بارون بتونه رفیقه اشکام بشه

حتی اگه بخوای بری دلم به عکسات خوشه

چشمایه بارونیه من دلیله اصرار منه

اگه دلت میخواد بری چشات بدهکار منه

میخوام که تو نبودنت تسلیمه بودنم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی
بروزترین سایت دانلود موزیک
یه شب که بارونی شدی سراغی از دلم بگیر

از جاده دل بکن بمون بارونو از چشام بگیر

لحظه به لحظه آب شدم قطره به قطره بارونم

چتر دلم رویه سرت من زیر بارون میمونم

چشمایه بارونیه من دلیله اصرار منه

اگه دلت میخواد بری چشات بدهکار منه

میخوام که تو نبودنت تسلیمه بودنم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

امین فیاض رفیق اشکام

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.