دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ امین فیاض گلهای شادی

ترانه زیبای امین فیاض گلهای شادی با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Amin Fayaz – Golhayeh Shadi With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ امین فیاض گلهای شادی

♬♫ تکست ترانه گلهای شادی با صدای امین فیاض ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مثل برگی سر گردانم دست به دست طوفان داده

دل جدا از یاران کردم در دیاری دور افتاده

مثل برگی سر گردانم دست به دست طوفان داده

ببین چه کردی با حالم ببین چه کردی با روزم

ببین صدام در تنهایی تو آتیش غم می سوزم

ببین چه کردی با حالم ببین چه کردی با روزم

ببین صدام در تنهایی تو آتیش غم می سوزم

هدیه دادم به تو گلهای شادی

هدیه کردی به من چشمای گریون

هدیه دادم به تو یک دل ساده

هدیه کردی به من رنج فراوون

حالا من موندم و چشمای خسته

حالا من موندم و قلب شکسته

حالا من موندم و چشمای خسته
بروزترین سایت دانلود موزیک
حالا من موندم و قلب شکسته

دل جدا از یاران کردم در دیاری دور افتاده

مثل برگی سر گردانم دست به دست طوفان داده

دل جدا از یاران کردم در دیاری دور افتاده

مثل برگی سر گردانم دست به دست طوفان داده

با خاطره ها دمسازم با سایه غم همرازم

با خاطره ها دمسازم با سایه غم همرازم

هدیه دادم به تو گلهای شادی

هدیه کردی به من چشمای گریون

هدیه دادم به تو یک دل ساده

هدیه کردی به من رنج فراوون

حالا من موندم و چشمای خسته

حالا من موندم و قلب شکسته

حالا من موندم و چشمای خسته

حالا من موندم و قلب شکسته

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

امین فیاض گلهای شادی

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.