دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ آهای بی معرفت روتو قسم میخوردم

هم اکنون ترانه زیبای آهای بی معرفت از مجید خراطها با متن و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک

Exclusive Song: Majid Kharatha – Ahay Bi Marefat With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ آهای بی معرفت روتو قسم میخوردم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

عشق تو کورم کرد حرفات مجبورم کرد بزنم به سیم آخر برو حالمو نپرس ♬♫♪
ساکت هیچ حرفی نزن فقط گوش بکن به من تویی و روزای خوبت منم و این همه قرص !..!
آهای بی معرفت رو تو قسم میخوردم آهای بی معرفت ببین من از کی خوردم ♬♫♪
منی که روز و شب اسم تورو میبردم آهای بی معرفت زدی به قلب ساده ام !..!

آهای بی معرفت همیشه پات وایسادم دیگه دیره نیا نیا زمین افتادم ♬♫♪
تو خوشی کورت کرد از منم دورت کرد تو که جای من نبودی ببینی چی میکشم !..!
بروزترین سایت دانلود موزیک
تو رو دروایسی نمون نمیخوای وایسی نمون من نمیخوام نفر دوم زندگیت بشم ♬♫♪
آهای بی معرفت رو تو قسم میخوردم آهای بی معرفت ببین من از کی خوردم!..!
منی که روز و شب اسم تورو میبردم آهای بی معرفت زدی به قلب ساده ام ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

آهای بی معرفت روتو قسم میخوردم

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.