دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ اگه بشه یک میلیون بارم

ترانه زیبای یک میلیون با صدای پویا بیاتی هم اکنون آماده دانلود از رسانه دانلود موزیک

Exclusive Song: Pouya Bayati | 1Milion With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ اگه بشه یک میلیون بارم

🎵تکست ترانه اگه بشه یک میلیون بارم با صدای پویا بیاتی 🎵

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم♩♬♫
یادت نره عشق روزگارم دوست دارم دوست دارم
من واسه دل بستگیامون نگرانم آخه من از شوری چشم دگرانم♩♬♫
وقتی صدات میزنم و تو میگی جانم صاحب خوشبخت ترین قلب جهانم
با منی و عشق نفس میکشه پیشم عاشق اون جمله معروف همیشم♩♬♫
بروزترین سایت دانلود موزیک
اینکه به هیشکی جز تو وابسته نمیشم هرچی میگم دوست دارم خسته نمیشم♩♬♫
اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
یادت نره عشق روزگارم دوست دارم دوست دارم♩♬♫
اگه بشه یک میلیون بارم بازم میگم خیلی دوست دارم
آی با توام عشق روزگارم دوست دارم دوست دارم♩♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آهنگ اگه بشه یک میلیون بارم

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.