دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ اگه کنار من حالت بده بیبی

همینک ترانه زیبای کنار من را از سینا درخشنده با بهترین کیفیت از رسانه دانلود موزیک گوش بدید

Exclusive Song: Sina Derakhshande – Kenar Man With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ اگه کنار من حالت بده بیبی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

داره بارون میاد دیگه تنها شدم دیگه دستشو ندارم
یادم نمیره من حرفاشو نه دیگه حرفاشو نه
سلام میشه جوابمو بدی قطع نکن حال الانمو ببین
تو که من دیگه یادت رفته واسه تو مشکلی نی
ولی واسه من سخته
ببین هر شب زل میزنم به عکسایی که ازت روی دیوارن
بروزترین سایت دانلود موزیک
من بی تو خوابم نمیبره همش دچار این اختلالم
داره بارون میاد دیگه تنها شدم دیگه دستشو ندارم
یادم نمیره من حرفاشو نه دیگه حرفاشو نه
داره بارون میاد میریزه دونه های اشکم تو منو عصبی کردی
اگه کنار من حالت بده بیبی میگم برو ولی خب از ته دل نی
اگه بدونم من خوبی سر کیفی برو نه دیگه نمیخوامت بیبی
بعد تو دیگه این آدما به چشام نمیاین به خدا اصلا
بعد تو از همه فراریم و از همه ی آدما خستم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آهنگ اگه کنار من حالت بده بیبی

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.