دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ ایمان غلامی آن یار

ترانه زیبای ایمان غلامی بنام آن یار با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

شعر : مجید احمدی / آهنگسازی و تنظیم کننده : ایمان غلامی

Exclusive Song: Iman Gholami – “An Yaar” With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ ایمان غلامی آن یار

♩♬ تکست ترانه آن یار با صدای ایمان غلامی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آن یار که چشمان نجیبی دارد در هر نگهش حال عجیبی دارد
برده دل تنها و پریشان مرا جانانه به آتش زده او جان مرا
یک مشت ستاره سر گیسویش هست مهتاب تماشاگر ابرویش هست
با هر قدمش لرزه به جانم انداخت
صد بار فرو ریختو مرا از نو ساخت
عجب دلبر شیدایی عجب معشوقه زیبایی
چه احساسی چه رویایی ای وای دلم رفت
وای دلم رفت
من حالی به حالی شم و دلداه ترم از پیشمو
دیوانه تر از خویشمو
ای وای دلم رفت وای دلم رفت
بروزترین سایت دانلود موزیک
تو شهد شراب شیراز منی
بی بالو پرم تو بال پرواز منی
یک بار بیا با منه شیدا سر کن
یک بار تو یک بار مرا باور کن
نگذار که در حسرت رویت باشم
راضی نشو که در آرزویت باشم
لبخند بزن فاصله رو جبران کن
یک بوسه از این عشق مرا مهمان کن
عجب دلبر شیدایی عجب معشوقه زیبایی
چه احساسی چه رویایی ای وای دلم رفت
وای دلم رفت
من حالی به حالی شم و دلداه ترم از پیشمو
دیوانه تر از خویشمو
ای وای دلم رفت وای دلم رفت

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ایمان غلامی آن یار

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.