دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ ایمان غلامی مغرور

ترانه زیبای ایمان غلامی بنام مغرور با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Iman Gholami – “Maghroor” With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ ایمان غلامی مغرور

♩♬ تکست ترانه مغرور با صدای ایمان غلامی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

هنوزم یه لبخند یه چشمای خوش رنگ تو گوشیم یه آهنگ تورو یادم میارن
یه عکس دوتایی یکم بی وفایی یه وقتا صدایی تورو یادم میارن
هرجایی بیا برس به داد من تنهایی شده رفیق فاب من آشوبم دلبر مغرور کجایی
هرجایی بگو که دلتنگ توام دردامو به غیر تو به کی بگم آشوبم ای که ز من دور کجایی
بروزترین سایت دانلود موزیک
یه غمگین تنها یه ساحل یه دریا هنوزم یه رویا تورو یادم میارن
یه پاییز بی برگ یه عاشق یه دلتنگ یه مغرور دل سنگ
هرجایی بیا برس به داد من تنهایی شده رفیق فاب من آشوبم دلبر مغرور کجایی
هرجایی بگو که دلتنگ توام دردامو به غیر تو به کی بگم آشوبم ای که ز من دور کجایی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ایمان غلامی مغرور

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.