دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ بهنام بانی اخماتو وا کن

ترانه زیبای بهنام بانی بنام اخماتو وا کن با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

شعر : عاطفه حبیبی / آهنگسازی و تنظیم کننده : حامد برادران

Download New Song BY : Behnam Bani | Akhmato Va Kon With Text And Direct Links DownloadsMusic

دانلود آهنگ بهنام بانی اخماتو وا کن

♩♬ تکست ترانه اخماتو وا کن با صدای بهنام بانی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

نه نمیشه از تو دست کشید و بدون تو نفس کشید و نمیشه بی تو زندگی کرد
مگه کسی هست با عشقشم بتونه بد شه از این همه علاقه رد شه نمیشه آخه بچگی کرد
مگه دسته توئه دیوونه دیگه اخماتو واکن منو عشقم صدا کن توی چشمام نگاه کن
دیوونه دیگه دارم هواتو دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو
دیوونه دیگه اخماتو واکن منو عشقم صدا کن دیوونه دیگه دارم هواتو دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو
فقط یادت نره شدی عشق کسی که از همه عاشق تره
بروزترین سایت دانلود موزیک
اینو یادت نره عشقم فقط با من بخند دیگه چشمانو رو دور و بری هاتم ببند آره با من بخند
فقط جایی نرو میدونی دل ندارم دیگه تنهایی نرو
دیگه جایی نرو فقط عشقم فقط با من بمون نذار هیچ چیزی بندازه جدایی بینمون آره با من بمون
دیوونه دیگه اخماتو واکن منو عشقم صدا کن توی چشمام نگاه کن
دیوونه دیگه دارم هواتو دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو
دیوونه دیگه اخماتو واکن منو عشقم صدا کن توی چشمام نگاه کن
دیوونه دیگه دارم هواتو دلم آرومه با تو نبینم گریه هاتو

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بهنام بانی اخماتو وا کن

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.