دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند

ترانه زیبای علیرضا طلیسچی بنام پا قدم با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

آهنگسازی و شعر : علیرضا طلیسچی / تنظیم و میکس و مسترینگ : امیر بهادر دهقان

Download New Song By : Alireza Talischi – Paghadam With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند

♩♬ تکست ترانه پا قدم با صدای علیرضا طلیسچی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند
همیشه نبودت من و قلبمو ترسوند
نگو که جداشیم که من خسته ترینم
پریشون شده بودم تا وقتی تورو دیدم
من پسندیدمت از دور و دلم رفته از اون شب
شدم از همه غافل شدم رو تو حواس جمع
یه عاشق پی چاره که دست برنمیداره
که پات خیلی میشینه ولی کیه که ببینه
میگن بود شبیهت ولی من که ندیدم
بروزترین سایت دانلود موزیک
گذشتم چه ساده به هر کی که رسیدم
قشنگی تو هر چی تو هر چی که تنت بود
دلم رفت عجیبه اینم پاقدمت بود
نگو که جداشیم که من خسته ترینم
پریشون شده بودم تا وقتی تورو دیدم
من پسندیدمت از دور و دلم رفته از اون شب
شدم از همه غافل شدم رو تو حواس جمع
یه عاشق پی چاره که دست برنمیداره
که پات خیلی میشینه ولی کیه که ببینه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

آهنگ تو رفتی ولی فکر تو تو سر من موند

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.