دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ آرون افشار بزار همه دنیا بدونه

همینک ترانه بزار همه دنیا بدونه با صدای آرون افشار با کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک

Exclusive Song: Aron Afshar | Bezar Hame Donya Badone With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید آرون افشار بزار همه دنیا بدونه

🎵 تکست ترانه بذار همه دنیا بدونه با صدای آرون افشار 🎵

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

بذار همه دنیا بدونه از تو فقط هست یه دونه
مثل تو نیست هرچی بگردم …
عاشق توام من یه تنه نبضم رو دستات میزنه
من با تو عشقو پیدا کردم …
خدا دوسم داشت چقدر از تو یکی ساخته فقط
دنیارو دوتایی بسازیم …
کاشکی من و تو جور بشیم از این حسودا دور بشیم
یک شب رویایی بسازیم یک شب رویایی بسازیم
بذار همه دنیا بدونه از تو فقط هست یه دونه
بروزترین سایت دانلود موزیک
مثل تو نیست هرچی بگردم …
عاشق توام من یه تنه نبضم رو دستات میزنه
من با تو عشقو پیدا کردم …
خودت نمیدونی چقدر برام عزیز خاطرت
اگه تو تب کنی یه شب من میمیرم به خاطرت
قصه ی دوست داشتنتو خون تو رگ های منه
تو همه ی دنیای منی عشق تو دنیای منه
بذار همه دنیا بدونه از تو فقط هست یه دونه
مثل تو نیست هرچی بگردم …
عاشق توام من یه تنه نبضم رو دستات میزنه
من با تو عشقو پیدا کردم …

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

آرون افشار بزار همه دنیا بدونه

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.