دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بله

ترانه بله با صدای احمد سلو آماده دانلود با بهترین کیفیت و لینک مستقیم از دانلود موزیک

Exclusive Song: Ahmad Solo | Bale With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بله

♬♫♪ تکست ترانه بله با صدای احمد سلو ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

بله
قلبم واسه تو میتپه
همه غمات مال منه
چشات خدای قلبمه
بله
اون چشمای تو ماه منه
کنارتم من یه تنه
دوست دارم قد همه
بیا با یه اشاره تو فقط اراده کن دلو به نامت
میزنم آره
عاشقم آخه بیا تا بگم همه حرفامو با عشق
بروزترین سایت دانلود موزیک
چقد دلم میخوادت
به احترامت می ایسته قلبم
فرماندهی تو سربازتم من
من عشق و باتو تجربه کردم
شیرینه چشمات فرهادتم من
بیا با یه اشاره تو فقط اراده کن دلو به نامت
میزنم آره
عاشقم آخه بیا تا بگم همه حرفامو با عشق
چقد دلم میخوادت

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

احمد سلو بله

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

احمد سلو بله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.