دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی همونی

ترانه امید حاجیلی بنام همونی با کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک آماده دانلود

شعر : امید جامع / آهنگسازی و تنظیم کننده : امید حاجیلی

Exclusive Song: Omid Hajili | Hamooni With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی همونی

🎵تکست ترانه همونی با صدای امید حاجیلی 🎵

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

همونی که میخوام اونی که با دلم♬♫
میمونه تا ابد منو واسه خودم میخواد
نمیخواد تنها شم عاشق حرفاشم♬♫
اینو خوب میدونه دل منم اونو میخواد
واست دلم بی تابه عشق من♬♫
بیا ببین بی خوابه چشم من
تا تورو پیشم نبینم دیگه آروم نگیرم♬♫
آرزوم اینه یک شب تورو توی خوابم ببینم
میدونی اون روزی که به تو دل بستم♬♫
با خودم گفتم این همونیه که میخواستم
زندگی با تو به دلم آرامش میده♬♫
بروزترین سایت دانلود موزیک
چشم من تو دنیا هیشکی مثل تو ندیده♬♫
واست دلم بی تابه عشق من
بیا ببین بی خوابه چشم من♬♫
تا تورو پیشم نبینم دیگه آروم نگیرم
آرزوم اینه یک شب تورو توی خوابم ببینم♬♫
میخوام بگم تورو دوست دارم
میتونی ببینی اینو از تو رفتارم♬♫
همیشه پیش تو میمونم
میدونی من قدر احساستو میدونم♬♫
واست دلم بی تابه عشق من
بیا ببین بی خوابه چشم من♬♫
تا تورو پیشم نبینم دیگه آروم نگیرم
آرزوم اینه یک شب تورو توی خوابم ببینم♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

امید حاجیلی همونی

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.