دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید امین فیاض بازیچه

ترانه زیبای امین فیاض بازیچه با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Amin Fayaz – Bazicheh With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید امین فیاض فاصله

♬♫ تکست ترانه بازیچه با صدای امین فیاض ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

برات یه بازیچه بودم تو لحظه های بی کسی

گفتی فقط منو داری دل نمیدی به هیچ کسی

اما فراموشت شده حرفایی که به من زدی

گفتی به من عشق منی دیدی به من نارو زدی

از پشت شیشه میدیم دستاش تو دست تو بود

دیگه بهم دروغ نگو نگو پیشت کسی نبود

نگو که باور ندارم حرفای عاشقونتو

جمع کن ببر از دل من اون عشق بچگونتو

برات یه بازیچه بودم تو لحظه های بی کسی

گفتی فقط منو داری دل نمیدی به هیچ کسی

اما فراموشت شده حرفایی که به من زدی

گفتی به من عشق منی دیدی به من نارو زدی

برای رفتن از پیشت چقدر حراسونه دلت

مگه میخوای کجا بری اینجوری گریونه چشت
بروزترین سایت دانلود موزیک
اگه نمیدونی بدون دلم شکسته از دلت

نفرین قلب عاشقم همیشه هست پشت سرت

برات یه بازیچه بودم تو لحظه های بی کسی

گفتی فقط منو داری دل نمیدی به هیچ کسی

اما فراموشت شده حرفایی که به من زدی

گفتی به من عشق منی دیدی به من نارو زدی

گفتی فقط منو داری دل نمیدی به هیچ کسی

اما فراموشت شده حرفایی که به من زدی

گفتی به من عشق منی دیدی به من نارو زدی

برای رفتن از پیشت چقدر حراسونه دلت

مگه میخوای کجا بری اینجوری گریونه چشت

اگه نمیدونی بدون دلم شکسته از دلت

نفرین قلب عاشقم همیشه هست پشت سرت

برات یه بازیچه بودم تو لحظه های بی کسی

گفتی فقط منو داری دل نمیدی به هیچ کسی

اما فراموشت شده حرفایی که به من زدی

گفتی به من عشق منی دیدی به من نارو زدی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

امین فیاض بازیچه

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.