دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید امین فیاض کلک

ترانه زیبای امین فیاض کلک با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Amin Fayaz – Kalak With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید امین فیاض فاصله

♬♫ تکست ترانه کلک با صدای امین فیاض ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اگه تنها شدنم ای خدا یه قسمته

پس بذار تنها بمونم, تنهایی یه نعمته

خدا یاره بی کسونه, خدا خیلی مهربونه

تو برو با روزگارت, چی میشه خدا می دونه

کاشکی اون روز میدونستم همه کارات کلکه

باید از نگام میخوندی عشق من برات تکه

خیلیا ازم می پرسن چرا از غم می خونم

می خونم همه بدونن عشقا دوز و کلکه

اگه پرواز دل من روی یک خط غمه

اگه طول خط عمرم پُره از پیچ و خمه

باید از جاده ی غم یه درس عبرت بگیرم

توی این راه بمونم عشقمو پس بگیرم

بازی نکن با دل ِ من, دل ِ من بازیچه نیست

دیگه بس کن بی حیا, نفست همیشه نیست

اگه تنها شدنم ای خدا یه قسمته
بروزترین سایت دانلود موزیک
پس بذار تنها بمونم, تنهایی یه نعمته

اگه پرواز دل من روی یک خط غمه

اگه طول خط عمرم پُره از پیچ و خمه

باید از جاده ی غم یه درس عبرت بگیرم

توی این راه بمونم عشقمو پس بگیرم

خواستی بری با رفتنت اشک منو در بیاری

خواستی بری با رفتنت غم روی غمهام بذاری

خواستی بری با رفتنت یه زخم کهنه بذاری

حالا می خوای برگردی و تیشه به ریشم بزنی

آره بدون کور خوندی و اسیر کارات نمیشم

دیگه برام تو مُردی و کابوس رویاهات میشم

بذار برو ای لعنتی تو از جون من چی میخوای

می خوای برات من بمیرم نه بابا کم نمیخوای

بازی نکن با دل ِ من, دل ِ من بازیچه نیست

دیگه بس کن بی حیا, نفست همیشه نیست

اگه تنها شدنم ای خدا یه قسمته

پس بذار تنها بمونم, تنهایی یه نعمته

خدا یاره بی کسونه, خدا خیلی مهربونه

تو برو با روزگارت, چی میشه خدا می دونه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

امین فیاض کلک

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

امین فیاض کلک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.