دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید ایهام غریب آشنا

ترانه زیبای ایهام بنام غریب آشنا با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Ehaam | Gharib E Ashena With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید ایهام غریب آشنا

♩♬ تکست ترانه غریب آشنا با صدای ایهام ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

خانه ای ویرانم بدنی بی جانم لا مکانم بی تو روح سرگردانم
یک خزان بی باران خلسه ای بی پایان دور خود میگردم بی سر و بی سامان
سرنوشتم بی تو بی قراری باشد حمله ات بر قلبم انتحاری باشد
تو چه کردی با من که طلسمم در تو خشت اول عشق است خانه ی آخر تو
آتشی در من هست که به پا خواهم کرد من برای این عشق کودتا خواهم کرد
بروزترین سایت دانلود موزیک
تو چه کردی با من که طلسمم در تو که طلسمم در تو
چرا نمیرسد صدا صدای من به تو غریب آشنا من از تمام شهر ببین بریده ام
نفس نفس تورا نفس کشیده ام
چرا نمیرسد صدا صدای من به تو غریب
آشنا من از تمام شهر ببین بریده ام
نفس نفس تورا نفس کشیده ام

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ایهام غریب آشنا

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

ایهام غریب آشنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.