دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ بابک جهانبخش ماه من

ترانه زیبای بابک جهانبخش بنام ماه من با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

شعر : نرگس جعفری / آهنگسازی : فرامرز نصیری / تنظیم کننده : معین راهبر

Exclusive Song: Babak Jahanbakhsh – Mahe Man With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش ماه من

♬♫♪ تکست ترانه ماه من با صدای بابک جهانبخش ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دنیام با تو جذابه خونم بی تو روی آبه
حس و حالی رو من کنارت تجربه کردم که نایابه
خندت مثل قرصی میمونه که واسم ضد اضطرابه
دست من برات رو شده بی دستای تو خالی میشه دستم
من فقط خدایی رو که عشق تو به من داده میپرستم
انقدری که درگیرتم یادم میره من من بی تو کی هستم
من فقط خدایی رو که عشق تو به من داده میپرستم
بروزترین سایت دانلود موزیک
ماه من مثل چشات شب من روشنه
سخت ترین کار جهان بی تو سر کردنه حال من بی تو خرابه
زندگی کنار تو آرزوی منه زندگیم بدون تو بدتر از مردنه
آروزم نقش بر آبه
دست من برات رو شده بی دستای تو خالی میشه دستم
من فقط خدایی رو که عشق تو به من داده میپرستم
انقدری که درگیرتم یادم میره من من بی تو کی هستم
من فقط خدایی رو که عشق تو به من داده میپرستم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بابک جهانبخش ماه من

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.