دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی سگ بند

ترانه زیبای سگ بند از بهنام بانی همراه با متن با کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک

شعر : کارن موسوی / موزیک و تنظیم کننده : حامد برادران

Download New Song By : Behnam Bani – SagBand With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی سگ بند

♬♫ تکست ترانه سگ بند با صدای بهنام بانی ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

یارا دل و جان کرده عجب قصد تو را
ساختم کنج دلم قصر تو را یارا
یارا چه بلا ها که به جانم نرسید یارا
تو خطا کن بکشم حبس تو را
نرنجان دل این عاشق رسوایت را
بپوشان زهمه جنگل موهایت رایارا دل و جان کرده عجب قصد تو را
یارا ساختم کنج دلم قصر تو را
یارا چه بلاها که به جانم نرسید
یارا تو خطا کن بکشم حبس تو را
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را

بروزترین سایت دانلود موزیک

بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
خدا کند تب کند جان بیمارم
ببینمت که شدی تو پرستارم
به درد عشق مبتلا شد دل زارم
جان به جانم نکن ای دل آزارم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم
نرنجان دل این عاشقه رسوایت را
بپوشان ز همه جنگل موهایت را
شدم در به در کوی تو من دریابم
عشق دلخواه من و ماه من و مهتابم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بهنام بانی سگ بند

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.