دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ بهنام بانی شب عشق

ترانه زیبای بهنام بانی بنام شب عشق با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

شعر : کارن موسوی / موزیک و تنظیم کننده : حامد برادران

Download New Song By : Behnam Bani – Shab Eshgh With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی شب عشق

♪♭ تکست ترانه شب عشق با صدای بهنام بانی ♪♭
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

من زدم دلمو به دریا تو هم دل منو دریاب
شبی که تو بخندی شب عشقه
نمیرسه به تو زورم که با همه ی غرورم
بد افتاده به جونم تب عشقت
چقد خوبه تورو دارم فقط گیر یه اشارم
نگاش از تو و دل دادنش از من
ببین واسه تو میمیرم من آروم نمیگرم
تا ثابت نکنم عاشقت هستم
جون من جون تو آخ به قربون تو
وای چقدر خوبه تو اومدی تو دنیام
وای اومدی تو دنیام
اومدم با دلم به دلت پا بدم
همه دنیا برن با تو خوبه تنهام
بروزترین سایت دانلود موزیک
وای اومدی تو دنیام
بیا عشقم بریم لب دریا
که واسه من حتی بی نظیر حرفش
چقدر امشب دوتایی تو بارون
میچسبه حرفامون آخه به این میگن عشق
دلم هر بار ازت یه چی میخواد
با چشمام از چشمات قولشو میگیرم
بدون تو نمیشه باور کن
فقط تو لب تر تا برات بمیرم
جون من جون تو آخ به قربون تو
وای چقدر خوبه تو اومدی تو دنیام
وای اومدی تو دنیام
اومدم با دلم به دلت پا بدم
همه دنیا برن با تو خوبه تنهام

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بهنام بانی شب عشق

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.