دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی حواست نیست

ترانه زیبای بهنام صفوی بنام حواست نیست با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Download New Song By : Behnam Safavi- Havaset Nist With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی حواست نیست

♩♬ تکست ترانه حواست نیست با صدای بهنام صفوی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

یه چند وقته حواست نیست که من داغون داغونم
میخوام مثل خودت باشم میخوام اما نمیتونم
یه چند وقته حواست نیست چه احساسی بهت دارم
نمیدونی چقد گریه به تنهاییم بدهکارم
سرت گرمه نمیفهمی من این روزا چه دلگیرم
مث یه خاطره کم کم دارم از خاطرت میرم
چشای تو نمیگردن تو این دلتنگی دنبالم
پرم از حس تنهایی تو چی میدونی از حالم

بروزترین سایت دانلود موزیک

دعا کن دردم آروم شه دعا کن از سرت واشم
اگه عاشق شدی بی من دعا کن بی خبر باشم
تو غرقم میکنی امشب میون چشمای مستت
یه چند وقته حواست نیست که دارم میرم از دستت

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بهنام صفوی حواست نیست

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.