دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید حجت درولی انتخاب

ترانه زیبای حجت درولی بنام انتخاب با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Hojjat Dorvali – Entekhab With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید حجت درولی انتخاب

♬♫ تکست ترانه زیبای انتخاب با صدای حجت درولی ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

چقده شیرینه حتی انتظارت خیلی ممنون که شدم من انتخابت

خط لبخند تو رو هیچکی نداره دست من نیست که دلم هی بی قراره

امروزه از دیروز بهت بیشتره حسم عاشقونه عاشقت میمونم عشقم

باورت نمیشه من هر کاری کردم که یه حرف میم بیاد آخر اسمم

دوست دارم ابرو کمون بخندی باهام تو هر حالی

وقتی میخندی دلم جوون میشه یه چند سالی

زیر بارون با تو بی چتر چه حالی داره خنده هامون بدون تو یه جای خالی داره

دوست دارم ابرو کمون بخندی باهام تو هر حالی

وقتی میخندی دلم جوون میشه یه چند سالی

زیر بارون با تو بی چتر چه حالی داره خنده هامون بدون تو یه جای خالی داره

رنگ آبی چقدر بهت میادش با تو سفر خوبه ولی خیلی زیادش
بروزترین سایت دانلود موزیک
وقتی خسته میشه قربون چشماش که روی شونه هام میگیره خوابش

رویا ساختم باهات تا بی نهایت تا جایی که نمیشه بی تو یه ساعت

تنهایی سر کرد جایی میری زود برگرد انقدر خوبی که نمیشه بی تو عادت کرد

دوست دارم ابرو کمون بخندی باهام تو هر حالی

وقتی میخندی دلم جوون میشه یه چند سالی

زیر بارون با تو بی چتر چه حالی داره خنده هامون بدون تو یه جای خالی داره

دوست دارم ابرو کمون بخندی باهام تو هر حالی

وقتی میخندی دلم جوون میشه یه چند سالی

زیر بارون با تو بی چتر چه حالی داره خنده هامون بدون تو یه جای خالی داره

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حجت درولی انتخاب

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.