دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید حجت درولی سوال بی جواب

ترانه زیبای حجت درولی بنام سوال بی جواب با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Hojjat Dorvali – Soale Bi Javab With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید حجت درولی سوال بی جواب

♬♫ تکست ترانه زیبای سوال بی جواب با صدای حجت درولی ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

هی چطور دلت اومد منو تنها بذاری

چقد بگم با هر آدمی نجوش
زندگیمو پات دادم اینقد منو ارزون نفروش
کی مثله من قهر میکنی میبوستت خواهش میکنه
یعنی الان به جایه من کی تورو نوازش میکنه
کاش وقتی میرفتی میمردم
نیستی ببینی چقد افسردم
بعد تو هرچی بود کنایه از آشنا و رفیق خوردم
وقتی سرباز دلت بودم از رخه حریف نترسیدم
فقط به خاطر تو بود تا آخرین خونه جنگیدم
چشماتو رو به من بستی چشمات رو به کی بازه
نه این آخر عشقت نیست این واسه ی تو آغازه
همش دروغ همش عذاب
همش سواله بی جواب
این همه گل برد واسه
اون اما یکی به من نداد
بروزترین سایت دانلود موزیک
به حاله من گریه میکرد همیشه ابره آسمون
لبایه ما دعا میکرد من واسه تو تو واسه اون
قسم میخورد اون اولاش
قسم میخورد به جونه من
با گریه میگفت میمیره حتی یه روز بدونه من
کاش وقتی میرفتی میمردم
نیستی ببینی چقد افسردم
بعد تو هرچی بود کنایه از آشنا و رفیق خوردم
وقتی سرباز دلت بودم از رخه حریف نترسیدم
فقط به خاطر تو بود تا آخرین خونه جنگیدم
چشماتو رو به من بستی چشمات رو به کی بازه
نه این آخر عشقت نیست این واسه ی تو آغازه
همش دروغ همش عذاب
همش سواله بی جواب
این همه گل برد واسه
اون اما یکی به من نداد

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حجت درولی سوال بی جواب

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.