دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید حجت درولی پل هوایی

ترانه زیبای حجت درولی بنام پل هوایی با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Hojjat Dorvali – Pol Havaei With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید حجت درولی پل هوایی

♬♫ تکست ترانه زیبای پل هوایی با صدای حجت درولی ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

وایسادم رو پل هوایی چقدر این شهر بی رنگه
چشام یه تصویر و دیده که با منطقم میجنگه
خیلی سخته خالی باشی وقتی نباشه امیدی
چشامو بستم نبینم که چطوری داری میری
یه خاطره مونده باقی چطوری سر کنم با این
یه دفعه زد به سرم اینکه خودمو پرت کنم پایین
اگه نباشم فوق فوقش دو سه روزه اخمه رو لبهات
مال من بود تموم دردات دیگه نمیسوزونه منو حرفات
بروزترین سایت دانلود موزیک
وقتی قراره نباشی من نباشم اشتباه نیست
حتی واسه منه ترسو ، دیگه ترس از ارتفاع نیست
خیلی سخته از تو گذشتن ولی خب همین یه باره
بعد از این هرکی رو بلندی دیدی منو یادت میاره
یه خاطره مونده باقی چطوری سر کنم با این
یه دفعه زد به سرم اینکه خودمو پرت کنم پایین
ولی دیدم هضم این عشق با یه بار مُردن نمیشه
باید باشم توو این روزا که بمیرم من همیشه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حجت درولی پل هوایی

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.