دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید حجت درولی یه سال

ترانه زیبای حجت درولی بنام یه سال با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Hojjat Dorvali – Ye Sal With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید حجت درولی یه سال

♬♫ تکست ترانه زیبای یه سال با صدای حجت درولی ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

یه سال داره از رفتنت میگذره یه ساله که هر شب دارم میشکنم

خیابونو کوچه پر از خاطرس یه ساله توو خونه قدم میزنم

چقد زندگی اینجا سخته برام یه ساله که میخوام بذارم برم

کجا پا بذارم که بهتر بشم کجا رو بدون تو دارم برم

بدون تو بدجوری تنها شدم یه ساله که حرف میزنم با خودم

یه ساله غمامو بغل کردمو غرور و توو اشکام حل کردمو

به عکسای تو صد دفه سر زدم من اینجوری بعد تو پرپر زدم

ندیدی یه ساله تموم مردنو کنارم نبودی ببینی منو
بروزترین سایت دانلود موزیک

قسم خورده بودی که مال منی خیالم از آیندمون تخت بود

کسی که داره بی تو جون میکنه تا وقتیکه تو بودی خوشبخت بود

جای خالیه چشمای روشنت توو این خونه خاموشیو

هنوز یادمه خاطرات تورو فراموش کردم فراموشیا

بدون تو بدجوری تنها شدم یه ساله که حرف میزنم با خودم

یه ساله غمامو بغل کردمو غرور و توو اشکام حل کردمو

به عکسای تو صد دفه سر زدم من اینجوری بعد تو پرپر زدم

ندیدی یه ساله تموم مردنو کنارم نبودی ببینی منو

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حجت درولی یه سال

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.