دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی سرمست

ترانه زیبای حسین توکلی بنام سرمست با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Hossein Tavakoli – Sarmast With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی سرمست

♩♬ تکست ترانه سرمست با صدای حسین توکلی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

دنیا با من ای داد ندارد سر سازگاری فریاد که از عشق ندارم قراری
ای عشق چرا با دلم میستیزی فریاد که از عاشقی میگریزی
ای عشق چرا با دلم میستیزی فریاد که از عاشقی میگریزی
سرمستم از جام دو چشمانت گیر افتاده دلم در دام چشمانت
میرقصم با ساز نگاه تو آسمان من شده صورت ماه تو
سرمستم از جام دو چشمانت گیر افتاده دلم در دام چشمانت
میرقصم با ساز نگاه تو آسمان من شده صورت ماه تو
بروزترین سایت دانلود موزیک
دل ندارم که برم شدی تو عشق آخرم آه از افون نگاهت
حال خوب دل من حرفی از عشق بزن مانده ام چشم به راهت
مانده ام چشم به راهت
سرمستم از جام دو چشمانت گیر افتاده دلم در دام چشمانت
میرقصم با ساز نگاه تو آسمان من شده صورت ماه تو
سرمستم از جام دو چشمانت گیر افتاده دلم در دام چشمانت
میرقصم با ساز نگاه تو آسمان من شده صورت ماه تو

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

حسین توکلی سرمست

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.