دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی میم

هم اکنون ترانه میم با صدای حسین توکلی با کیفیت 320 و 128 از رسانه دانلود موزیک

Exclusive Song: Hossein Tavakoli – Mim With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی میم

🎵تکست ترانه میم با صدای حسین توکلی 🎵

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

چشای خوشگلت برام همیشه خط قرمزه
کنار اسمت تو‌ گوشیم یه دونه قلب قرمزه
روزایی که میبینمت از عطر تو‌ شبم پره
بقیه پوچ و خالین کنار تو چپم پره
برو بیایی داری تو قلبم اثر مثبت داری رو قلبم
خودم میخواستم‌ که زندگیم شی اجازه داری همیشگیم شی
برو بیایی داری تو قلبم اثر مثبت داری رو قلبم
خودم میخواستم‌ که زندگیم شی اجازه داری همیشگیم شی
بروزترین سایت دانلود موزیک
من نشونی چشاتو با چشای بسته حفظم
دوست دارم صدام کنیو‌ میم بذاری ته اسمم
خودتم خبر نداری اون نگات چقدر مریضه
دوست دارم پیشم که هستی خنده از لبت بریزه
برو بیایی داری تو قلبم اثر مثبت داری رو قلبم
خودم میخواستم‌ که زندگیم شی اجازه داری همیشگیم شی
برو بیایی داری تو قلبم اثر مثبت داری رو قلبم
خودم میخواستم‌ که زندگیم شی اجازه داری همیشگیم شی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

حسین توکلی میم

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

حسین توکلی میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.