دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی چه عجب

ترانه زیبای حسین توکلی بنام چه عجب با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Hossein Tavakoli – Che Ajab With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی چه عجب

♩♬ تکست ترانه چه عجب با صدای حسین توکلی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

با نمک میشی وقتی که قهر میکنی کش موتو که وا کنی شر میکنی
توی دلبری هیشکی رو دست تو نیست ندیدم ندیدم ندیدم
چه عجب یه نفر اومد و دل منو برد آخر
آخه من که فقط با تو یه دونه خوبه اخلاقم
بیا من حواسم به توئه بیا وا کن اخماتم
چه عجب یه نفر اومد و دل منو برد آخر
آخه من که فقط با تو یه دونه خوبه اخلاقم
بیا من حواسم به توئه بیا وا کن اخماتم
بروزترین سایت دانلود موزیک
نگی حتی توی دلت ولت کنم بری پی کار خودت
دیگه از اون چشا دل نمیشه کند چی میگی واسه خودت
اونی که دل منو برد با خنده هاش خودتی آره خودت
چه عجب یه نفر اومد و دل منو برد آخر
آخه من که فقط با تو یه دونه خوبه اخلاقم
بیا من حواسم به توئه بیا وا کن اخماتم
چه عجب یه نفر اومد و دل منو برد آخر
آخه من که فقط با تو یه دونه خوبه اخلاقم
بیا من حواسم به توئه بیا وا کن اخماتم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

حسین توکلی چه عجب

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.