دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری مسکن

ترانه زیبای حمید عسکری بنام مسکن با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Hamid Askari – mosaken With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری مسکن

♩♬ تکست ترانه مسکن با صدای حمید عسکری ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مسکنه واسه دردای من عشق تو چشمای عاشق تو
دنیای من توی دست توئه کیه واسه من بتونه بشه تو
قلب دیوونمو میشکنی و میگذری این دل داغونمو هر جا بخوای میبری
یکی مثل تو رو کجا پیدا کنم که دلم بره اینجوری واسش
کیه شب و روز بگم عاشقشم ولی شنیدنش عادی نشه واسش
نری من و قلبمو تنها بذاری که چیزی نمیمونه واسش
هر جای دنیا که باشم بازم عشقتو از دور حس میکنم
بروزترین سایت دانلود موزیک
وقتی که فکر میکنی به من عشقم گرمی دستاتو حس میکنم
تموم غماتو به روی شونم بذار نگام کن با چشمات عشقو به یادم بیار
یکی مثل تو رو کجا پیدا کنم که دلم بره اینجوری واسش
کیه شب و روز بگم عاشقشم ولی شنیدنش عادی نشه واسش
نری من و قلبمو تنها بذاری که چیزی نمیمونه واسش

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حمید عسکری مسکن

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

حمید عسکری مسکن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.