دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بوسیدن تو

ترانه زیبای رامین بی باک بنام بوسیدن تو با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Download New Song By : Ramin Bibak – Boosidane To With Text And Direct links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بوسیدن تو

♬♫ تکست ترانه زیبای بوسیدن تو با صدای رامین بی باک ♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

با عاشق بودنو درک میکنم هرکی خوبتو نخواد ترک میکنم ♫♪♭
موج موهای تو دریای شمال اگه عاشقت نشم شک میکنم
قبل عاشق شدم نه اینجوری هی میرفتم تو خودم نه اینجوری ♫♪♭
قبل تو دنیا قشنگ بود اما حالمو هیچوقت ندیدم اینجوری
من به دنیا اومدم برای دوست داشتن تو دور تو میگردمو میپیچه عطر تن تو ♫♪♭
بهترین حال من لحظه ی بوسیدن تو
مگه دنیا چندتا مثل تو میتونی بیاره کار تقدیره که تورو جلو رام بذاره ♫♪♭
بروزترین سایت دانلود موزیک
انقده ماهی که ماه جلو چشات کم میاره  ♫♪♭
غتفل نمیشم از احساسی که به قلبم میدی هرچی که بد گفتن راجبم انگار که نشنیدی
انقد که پاکی عشقتو تو چشمات میبینم یه وقتایی بد بودم باهات صبوری کردی بخشیدی ♫♪♭
من به دنیا اومدم برای دوست داشتن تو دور تو میگردمو میپیچه عطر تن تو
بهترین حال من لحظه ی بوسیدن تو  ♫♪♭
مگه دنیا چندتا مثل تو میتونی بیاره کار تقدیره که تورو جلو رام بذاره

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

رامین بی باک بوسیدن تو

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.