دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام صدام کن

ترانه زیبای رضا بهرام بنام صدام کن با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

شعر : حسین محمودی و امیر ماهان / آهنگسازی : حامد دهقانی / تنظیم کننده ، میکس و مسترینگ : حامد برادران

Exclusive Song: Reza Bahram – Sedam Kon With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام صدام کن

♫♪ تکست ترانه صدام کن با صدای رضا بهرام ♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

صدام کن صدای تو یه شعر عاشقونست
نگام کن که نگاهت مثه مروارید دریا دونه دونست
عزیزم تو عزیزی من سپردم آسمون واست بباره
میدونی تا دنیا دنیاست عاشقی معنیشو از اسم تو داره
به همه میگم بدونن عاشقم عاشقم عاشقم
کی تو رو میفهمه اخه مثل من عاشقم عاشقم
امشب شب عاشق شدنه
با تو دلم چه روشنه
اومدنت قشنگه
تو گوش من اسمتو خوند
اون که تورو به من رسوند
بروزترین سایت دانلود موزیک
اومدنت قشنگه
ارزوهات کنار من خاطره شن
بزار همه دنیا بگن
که قلبمون یه رنگه
خدا تورو نوشته پای دل من
بزار همه دنیا بگن
که قلبمون یه رنگه
من یه قصه خیالی مثه مجنون نمیخوام
آرزو های تو خالی زیر بارون نمی‌خوام
خودت میدونی تورو ساده می‌خوام
با اینکه از سرم زیاده می‌خوام
دست خودم نیست اگه تو هوامی
من تورو عشقم بی اراده می‌خوام

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

رضا بهرام صدام کن

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.