دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ سامان جلیلی بارون عشق

ترانه زیبای سامان جلیلی بنام بارون عشق با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

شعر و آهنگسازی : سامان جلیلی / تنظیم کننده : میثم اکبری

Exclusive Song: Saman Jalili – Baroone Eshgh With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بارون عشق

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بارون عشق از آسمون چشمات میباره میباره
خزون فصلام پیش تو بهاره بهاره بهاره
سبد سبد گل میچینم با خندت ستاره ستاره
این قلب عاشق که زدن نداره نداره نداره
دیوونگی هاتو خودم از برم ناز و اداهاتو به جون میخرم

بروزترین سایت دانلود موزیک

من که دیگه گذشته آب از سرم من که دیگه گذشته آب از سرم
طرف من باش غیر تو من بدم با همه صفرم سر تو من صدم
قید یه دنیارو واست من زدم قید یه دنیارو واست من زدم
یه امشبو مهمون قلب من باش زندگیم همین یه عشقو کم داشت
هیشکی نمیرسه به گرد پاهاش هیشکی نمیرسه به گرد پاهاش

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

سامان جلیلی بارون عشق

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.