دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی خوشگلا

ترانه زیبای سامان جلیلی بنام خوشگلا با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

شعر : محمد مبارکی / آهنگسازی : رضا آبزین / تنظیم کننده : فتاح فتحی

Exclusive Song: Saman Jalili – Khoshgela With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی خوشگلا

♩♬ تکست ترانه خوشگلا با صدای سامان جلیلی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

من تورو که میبینم زبونم میگیره خب اینم کار چشاته که زیر بار نمیره
هی چشم و ابرو سیا خیلی تو چشمیا
خوشگل من کی مث من آخه برات میمیره مگه تورو یادم میره
خداروشکر که خوردی تو به پستم دیوونه کی دیوونته به جز من
آسه برو آسه بیا عزیزم آخه میگن خوشگلارو میدزدن
خداروشکر که خوردی تو به پستم دیوونه کی دیوونته به جز من
آسه برو آسه بیا عزیزم آخه میگن خوشگلارو میدزدن
بروزترین سایت دانلود موزیک
وجود تو برای من خیلی با ارزشه
اگه کسی باهات طرف شه ممکنه براش بد بشه
من مگه مردم که دلت خسته شه از سر تو یه تار مو کم بشه
سایشو با تیر میزنم هر کسی از دو قدمیت رد بشه
خداروشکر که خوردی تو به پستم دیوونه کی دیوونته به جز من
آسه برو آسه بیا عزیزم آخه میگن خوشگلارو میدزدن
خداروشکر که خوردی تو به پستم دیوونه کی دیوونته به جز من
آسه برو آسه بیا عزیزم آخه میگن خوشگلارو میدزدن

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

سامان جلیلی خوشگلا

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.