دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده منحصر به فرد

ترانه زیبای سینا درخشنده بنام منحصر به فرد با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Sina Derakhshande | Monhaser Be Fard With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده منحصر به فرد

♩♬ تکست ترانه منحصر به فرد با صدای سینا درخشنده ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

من دلیل زندگیم چشماته خط قرمزم فقط اشکاته
من دلتو از خودت قرض کردم برات داشتنت پیش خودم نذر کردم
هرچی سد دیدی خودت پل کردی منه مودی تحمل کردی
عوضش برات دلت مردم تنهایی جا دوتامون غصه میخوردم
سر تو باز بیا بذار رو دوش من هر موقع غم داری بیا بگو تو گوش من
منحصر به فرده خنده های تو سهم من از زندگی برای تو
سر تو باز بیا بذار رو دوش من هر موقع غم داری بیا بگو تو گوش من
بروزترین سایت دانلود موزیک
منحصر به فرده خنده های تو سهم من از زندگی برای تو
کاش دوتایی پای هم پیر شیم حلقه شم برا تو زنجیر شی
تا تهش جدا نشه رامون کور شه چشم حسودامون
سر تو باز بیا بذار رو دوش من هر موقع غم داری بیا بگو تو گوش من
منحصر به فرده خنده های تو سهم من از زندگی برای تو
سر تو باز بیا بذار رو دوش من هر موقع غم داری بیا بگو تو گوش من
منحصر به فرده خنده های تو سهم من از زندگی برای تو

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

سینا درخشنده منحصر به فرد

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.