دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری قسم

ترانه زیبای شهاب مظفری بنام قسم با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Download New Song BY : Shahab Mozaffari – Ghasam With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری قسم

♩♬ تکست ترانه قسم با صدای شهاب مظفری ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

قسم دادی پیدام نشه توی خوابت قسم دادی ظاهر نشم سر راهت
قسم دادی لعنت به این اعتقادم قسم دادی اصلا برم از خیالت
قسم دادی اما نمیدونی اینو که من تو نبودت عوض میشه حالم
همه زندگیم بنده به تو عزیزم نباشی گره میخوره توی کارم
نشد بعد تو با خودم سر کنم نشد این قسم هاتو باور کنم
کنار اومدم بعد تو با شکستم کنار اومدم اما بدجور شکستم
بروزترین سایت دانلود موزیک
نشد بعد تو با خودم سر کنم نشد این قسم هاتو باور کنم
کنار اومدم بعد تو با شکستم کنار اومدم اما بدجور شکستم
قسم دادی یادم نیوفته کی بودی تو حتی یذرم به فکرم نبودی
منو جا گذاشتی تو حالم بدم تو رفتی نشد دل به دوریت ندم
قسم دادی دنبال تو هی نگردم تو دورم زدی دور چشمات بگردم
بفهم گیره قلبم بمون تا بمونم نمیشه بدون تو عمرا بتونم
نشد بعد تو با خودم سر کنم نشد این قسم هاتو باور کنم
کنار اومدم بعد تو با شکستم کنار اومدم اما بدجور شکستم
♪♪♫♫♪♪♯ نشد بعد تو با خودم سر کنم نشد این قسم هاتو باور کنم
کنار اومدم بعد تو با شکستم کنار اومدم اما بدجور شکستم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

شهاب مظفری قسم

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

شهاب مظفری قسم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.