دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی عصبی نشو

ترانه زیبای شهرام شکوهی بنام عصبی نشو با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Shahram Shokoohi | Asabi Nasho With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی عصبی نشو

♩♬ تکست ترانه عصبی نشو با صدای شهرام شکوهی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

دلربایی آره چشات گیرایی داره
جذاب و بد اخلاق چقدر میخوامت
خودم هواتو دارم من به تو گیره کارم
وقتی میخنده چشات با تو خوبه حالم
عصبی نشو آروم قدم بزن تو بارون
صدای خنده هامون
بشنوه اون کسی غصه میخواست برامون
عصبی نشو آروم قدم بزن تو بارون
صدای خنده هامون
بروزترین سایت دانلود موزیک
بشنوه اون کسی غصه میخواست برامون
یکی یه دونه ای تو قلبم چشات یه جوری با ما سر کرد
اون نگاه لعنتیت روی دل مارو کم کرد
من با تو دریا لازمم کوکه با تو حال ساز من
تو که میدونی اون چشات شده یه جوری نیاز من
عصبی نشو آروم قدم بزن تو بارون
صدای خنده هامون
بشنوه اون کسی غصه میخواست برامون
عصبی نشو آروم قدم بزن تو بارون
صدای خنده هامون
بشنوه اون کسی غصه میخواست برامون

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

شهرام شکوهی عصبی نشو

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.