دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی میرم پی کارم

ترانه زیبای علیرضا طلیسچی بنام میرم پی کارم با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Alireza Talischi – “Miram Peye Karam” With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی میرم پی کارم

♩♬ تکست ترانه میرم پی کارم با صدای علیرضا طلیسچی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

دروغات همه با من من دیوونه دیوونم واقعا که پای توئه نامرد میشینمو میبارم
بعد تو دیگه شاید کسی نتونه جاتو بگیره ولی اون موقعی که باید نبودی که کنارم
مهم نیست بعدش اصلا نه نباشی بازم هستن ولی من دیوونه هنوز واسه تو دلواپسم
یه دونه خدا دارم یه دل که موندم کوش یه دونه تو که این موقع ها حساب نمیکنم روش
یه دونه دل تنها یه سایه که دیگه ندارم خودم درستش میکنم میرم پی کارم میرم پی کارم
بروزترین سایت دانلود موزیک
میرم پی اون حسی که تو تو گیر نیاوردم تا تو بهم برسی ندیدم اون روزو مردم
دردم اینه از خودی خوردم از خودی خوردم
از من بهتر زیاده تو که نمیدیشون از دست ولی اون که هواتو داره مراقب دل منم هست
اون که درای قلبتو رو من بست مراقب منم هست مراقب منم هست
یه دونه خدا دارم یه دل که موندم کوش یه دونه تو که این موقع ها حساب نمیکنم روش
یه دونه دل تنها یه سایه که دیگه ندارم خودم درستش میکنم میرم پی کارم میرم پی کارم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

آهنگ میرم پی کارم

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.