دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
نویسندگان
فهرست آهنگ ها
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی و علی سفلی گفتم دوست دارم

ترانه زیبای علی اصحابی و علی سفلی بنام گفتم دوست دارم با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Ali Sofla & Ali Ashabi | Goftam Dooset Daram With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی گفتم دوست دارم

♩♬ تکست ترانه گفتم دوست دارم با صدای علی اصحابی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ازم نخواه نمیتونم برم نگات نمیره از تو خاطرم برگرد و من هنوز منتظرم
!!! بدست آوردنت ساده نبود خواستم بموین با همه وجود گذشته زمان کنار تو چه زود
گفتم دوست دارم گفتی که قول بدم چون تو خواستی همه رو کنار زدم من
!!! دست خودم نبود من با تو راه اومدم من به جز تو با همه دنیا بدم
گفتم دوست دارم گفتی که قول بدم چون تو خواستی همه رو کنار زدم
!!! دست خودم نبود من با تو راه اومدم من به جز تو با همه دنیا بدم
دل کندم از چشات سخته برام خودت میفهمی اینو از چشام
بروزترین سایت دانلود موزیک
!!! چجوری با دلم کنار بیام چجوری با دلم کنار بیام
گفتم که از چشات نمیگذرم هوات نرفت یه لحظه از سرم
!!! حتی خودم نمیشه باورم حتی خودم نمیشه باورم
گفتم دوست دارم گفتی که قول بدم چون تو خواستی همه رو کنار زدم من
!!! دست خودم نبود من با تو راه اومدم من به جز تو با همه دنیا بدم
گفتم دوست دارم گفتی که قول بدم چون تو خواستی همه رو کنار زدم
!!! دست خودم نبود من با تو راه اومدم من به جز تو با همه دنیا بدم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی اصحابی و علی سفلی گفتم دوست دارم

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.