دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی نمیتونم

ترانه زیبای علی عبدالمالکی بنام نمیتونم با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Download New Song By : Ali Abdolmaleki | Nemitoonam With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی نمیتونم

♪♭ تکست ترانه نمیتونم با صدای علی عبدالمالکی ♪♭
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

نمیتونم نباشی لحظه ای طاقت بیارم
تو که خوب میدونی من به دوریت عادت ندارم
نمیدونم چمه بدجوری دلم تنگه برات
کجایی ببینی من یه خواب راحت ندارم
تو میدونی دل من هنوز به دیدنت خوشه
بی ارادهگونه هام خیس میشه تا حرف تو شه
یکی انگار منو احساسمو هر شب میکشه
بگو کجایی کجایی کجایی
من که خواستم تورو عاشق بکنم اما نشد
نگهت دارم واسه قلب خودم اما نشد
نمیدونم کی نخواستش تورو با من ببینه
نمیدونم نمیدونم
بروزترین سایت دانلود موزیک
دانلود آهنگ علی عبدالمالکی نمیتونم
من میخواستم تا ابد باشی پیشم اما نشد
دستاتو واسه همیشه بگیرم اما نشد
من اگه بخوامم اون چشماتو یادم نمیره
نمیتونم نمیتونم
هیشکی فکر حالم نیست دوری تو حقم نیست
خاطرات من از تو کم نیست کم نیست
آخه تو دل خستم چیزی به جز غم نیست
دل نمیشه واسم این دلی که پر از خونه
عاشقی مثل سمه واسه آدمای دیوونه
کاشکی پیش من بودی تو این شبایی که بارونه
من که خواستم تورو عاشق بکنم اما نشد
نگهت دارم واسه قلب خودم اما نشد
نمیدونم کی نخواستش تورو با من ببینه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.