دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ مجید خراطها سرگیجه

ترانه زیبای مجید خراطها بنام سرگیجه با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Majid Kharatha | Sargijeh With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها سرگیجه

♩♬ تکست ترانه سرگیجه با صدای مجید خراطها ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

یخ دلم وا شده کنارت به هیچی غیر من فکر نکن
همه حرفای خوب تو دلم واسه توئه شک نکن
خودت میدونی قشنگم دوست دارم واسه تو بجنگم
به خودت بگی با همه سیاه سفیدم ولی با تو یه رنگم
با تو جون میده همه شبارو بزنی بیرون بمونی تا صبحو
منم بگردم دور سر تو گیج بره سرم هی
با تو جون میده همه شبا رو بزنی بیرون بمونی تا صبحو
نمه بارون بزنه از پیشت هیچ جایی نرم هی
بروزترین سایت دانلود موزیک
شبیه تو من ندیدم لباس پوشیدنات جدیدن
رد بوی عطرت دلمو برد
این بازی سرنوشته ببین کنار تو بودن بهشته
کی مثل تو این روزا غممو خورد
با تو جون میده همه شبارو بزنی بیرون بمونی تا صبحو
منم بگردم دور سر تو گیج بره سرم هی
با تو جون میده همه شبا رو بزنی بیرون بمونی تا صبحو
نمه بارون بزنه از پیشت هیچ جایی نرم هی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مجید خراطها سرگیجه

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.