دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید مجید رضوی متاسفانه

ترانه جدید و بسیار زیبای مجید رضوی بنام متاسفانه را همینک از رسانه دانلود موزیک گوش دهید

Exclusive Song: Majid Razavi | Moteasefane With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید مجید رضوی متاسفانه

♩♬ تکست ترانه متاسفانه تا با صدای مجید رضوی♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

هیشکی به چشم نمیاد تو که باشی بقیه رو دلم نمیخواد نه
یکی مثل تورو نمیبازم من همیشه یکی شبیه تورو میخواستم
بمون واسم
آخه بین این عشقای مصنوعی واقعی تر بودی
رو کردی تو واسه ی من ببین هر چی بلد بودی
هر چی بلد بودی
من میمونم پات قلب من جاش میدونم بات امنه
میدونی من اینجوری بد نفسام بهت بنده
متاسفانه دم به دقیقه این دیوونه دلتنگه
عاشقتم که

بروزترین سایت دانلود موزیک

صافی مثل آسمون بی ابر مثل تو روی این کره کی هس
فقط تو منو میفهمی به دلم میچسبی
کسی به جز تو جلو چشم نیست
اون روزو یادمه هنوز تورو دیدمت فاصله کم بود
با یه صورت ساده ی معصوم رفتی تو قلب این عاشق مغرور
من میمونم پات قلب من جاش میدونم بات امنه
میدونی من اینجوری بد نفسام بهت بنده
متاسفانه دم به دقیقه این دیوونه دلتنگه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

مجید رضوی متاسفانه

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.