دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ میلاد بابایی بی معرفت من

ترانه زیبای میلاد بابایی بنام بی معرفت با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Milad Babaei – Bi Marefate Man With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بی معرفت من

♩♬ تکست ترانه بی معرفت من با صدای میلاد بابایی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

میزنه بارون یکم روی موهات نم نم میدونی من حسودم کاشکی بارون بودم
اصلا هرچی تو بگی پیش تو بی جذبم ولی یه خواب عمیق روی شونت طلبم
بی معرفت من نگاهم کن گناهش گردن من کار توئه دیوونه کردن من
چه داستانی شد عشق غلط من
بی معرفت من نگاهم کن گناهش
گردن من کار توئه دیوونه کردن من
چه داستانی شد عشق غلط من
یکی یکی حرفا از وابستگیمه بگی نگی کارام از رو بچگیمه
بروزترین سایت دانلود موزیک
عشقت زندگیمه حتی نصفه نیمه
راه میام با عشقت هیچ راهی ندارم فکر نکردم اصلا به دوریت یه بارم
من یه اسم مخصوص روی تو میذارم به روتم میارم
بی معرفت من نگاهم کن گناهش گردن من کار توئه دیوونه کردن من
چه داستانی شد عشق غلط من
بی معرفت من نگاهم کن گناهش
گردن من کار توئه دیوونه کردن من
چه داستانی شد عشق غلط من

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

میلاد بابایی بی معرفت من

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.