دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی دلتنگی

امروز رسانه دانلود موزیک برای شما کاربران عزیز ترانه دلتنگی با صدای میلاد بابایی آماده شده گوش کنید

Exclusive Song: Milad Babaei – Deltangi With Text And Direct Links In DownloadsMusic

آهنگ جدید میلاد بابایی دلتنگی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

میگی بسه بر نمیاد ازمون کاری
الکی ندیم امیدواری توام که امیدی نداری
یهو چی شد رنگیامون همه ابری شد
موندیم تو همین اولیشو تو بگو اصلا یهو چی شد
بهم بگو کی مثل من موهاتو میبافه
کی مثل من نمیشه کلافه
کی مثل من بگو کی مثل من
بهم بگو کی مثل من میخواد با تو باشه
کی مثل من عشقت تو برنامه هاشه
کی مثل من بگو کی مثل من
وقتی میبینمت دلتنگیام بیشتر میشه بعد دیدنت
واسم همه نیست اصلا حرفای همه
بروزترین سایت دانلود موزیک
فراموشی بگیرم باز تورو یادمه
وقتی میبینمت دلتنگیام بیشتر میشه بعد دیدنت
میسوزوم پلایی که پشت سرمه
من هر چی میکشیم از همین علاقمه
دستامو بگیر ول نکن تا ته مسیر
با من ببین این جاده رو نه من برم نه تو برو
دستامو بگیر ول نکن تا ته مسیر
با من ببین این جاده رو یه روز ول کن بقیه رو
وقتی میبینمت دلتنگیام بیشتر میشه بعد دیدنت
واسم همه نیست اصلا حرفای همه
فراموشی بگیرم باز تورو یادمه
وقتی میبینمت دلتنگیام بیشتر میشه بعد دیدنت

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

میلاد بابایی دلتنگی

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.