دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی مگه من مردم

ترانه زیبای میلاد بابایی بنام مگه من مردم با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Milad Babaei – Mage Man Mordam With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی مگه من مردم

♩♬ تکست ترانه مگه من مردم با صدای میلاد بابایی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

همه جا پشت سرم حرف زدی
کاری کردی سنگ روی یخ شم
ولی عشق این چیزا که حالیش نیست
اگه برگردی تورو میبخشم
شنیدم که این روزا دلتنگی
اشک از نگاهت آروم میچکه
هنوزم میتونی روم حساب کنی
عشق این حرفا حالیش نمیشه که
مگه من مردم که چشمای قشنگ تو ابری شه
بروزترین سایت دانلود موزیک
قلب من خونته هیچ کجا خونه ی آدم نمیشه
مگه من مردم که چشمای قشنگ تو ابری شه
قلب من خونته هیچ کجا خونه ی آدم نمیشه
اگه برگردی میبخشمت تورو
خیلی عاشق تر از اونم که بهت بگم برو
من به روت نمیارم با من چیکارا کردی
مثل روز اولم با تو اگه برگردی
مگه من مردم که چشمای قشنگ تو ابری شه
قلب من خونته هیچ کجا خونه ی آدم نمیشه
مگه من مردم که چشمای قشنگ تو ابری شه
قلب من خونته هیچ کجا خونه ی آدم نمیشه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

میلاد بابایی مگه من مردم

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.