دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ ناصر زینعلی یادم میوفتی

ترانه زیبای ناصر زینعلی بنام یادم میوفتی با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Naser Zeynali – Yadam miyofti With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی یادم میوفتی

♩♬ تکست ترانه یادم میوفتی با صدای ناصر زینعلی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بگو بیرون بارون میاد یادم میوفتی
‎نیستم تو جمعتون یادم میوفتی
اون شبا رو یادت بیار که بد بود حالت
‎قول میدم یادت نیاد که چی میگفتی
‎اصلا میلرزه دلت واسم تنگ میشه دلت بازم
‎قلبت میزنه وقتی که میوفتی یادم
‎تو هم حالت میشه بد یا نه
‎زنگ بهت میشه زد یا نه
‎مگه خودت نمیگفتی با همه فرق دارم
‎من اینقد شبا نیستی استرس دارم
‎من امشب بهت قلبمو بدهکارم
‎ من اینقد الان حالمو نمیدونم
‎چی میخوام اصلا چی میگم نمیدونم

بروزترین سایت دانلود موزیک

‎دونه دونه کوچه های شهرو تو فکرم با تو گشتم
‎تو قلبم خونه ساختم با گذشتم
‎تو که دور نبودی هیچ موقع از من
‎کی میدونه شاید این بارونِه باشه یه نشونه
‎که دوباره باز تو رو سمتم بکشونه
‎شاید تو رو ایندفعه برگردونه خونه
من اینقد شبا نیستی استرس دارم
‎من امشب بهت قلبمو بدهکارم
‎ من اینقد الان حالمو نمیدونم
‎چی میخوام اصلا چی میگم نمیدونم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ناصر زینعلی یادم میوفتی

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.