دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید نوان هم نظر

ترانه زیبای نوان بنام هم نظر با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Novan | Ham Nazar With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید نوان هم نظر

♩♬ تکست ترانه هم نظر با صدای نوان ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

کجای کاری ازت دلم شکسته
خیلی وقته رو مخ همیم عصبی خسته
بعد این همه الان چی داری که بگی
من دیگه نمیتونم بشم مثل قدیم بسه
کجای کاری من شروع کردم از صفر
واسم مهم نیس که تو واسم باشی متاسف
با اینکه هنوز دلم میره واسه خندت
ولی نه دیگه نمیخوام بهونه بدم دستت
دیگه نه یه دلیم نه هم نظر
بروزترین سایت دانلود موزیک
حس خوب قبلو بهم نزن
از دید تو همه خوب من بدم
یبار تو بارون نزدیم قدم
کجا بودی ببینی که به تو وابستمو
ببینی وقتی نیستی من از همه خستمو
کجا بودی که الان دیگه فایده نداره
دل من حوصله ی عاشقیو نداره
خودتم میدونستی بی تو آروم ندارم
فکر‌ کردی دروغ میگم نمیخوامت نه واقعا
من بعد تو خودمم حتی دیگه رفت یادم
هنوز نمیدونم تاوان چی رو پس دادم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

نوان هم نظر

دانلود با کیفیت 320 عالی

دانلود موزیک

نوان هم نظر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.