دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید هوروش بند فاصله نه

ترانه زیبای هوروش بند بنام فاصله نه با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Download New Song By : Hoorosh Band – Fasele Na With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید هوروش باند فاصله نه

♩♬ تکست ترانه فاصله نه با صدای هوروش بند ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

من مریضم به چشای نازت عشق میون من و تو یه رازه
دست من نیست شده این دل عاشق ترسم اینه که بری بپاشه
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم

به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم
به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من
بروزترین سایت دانلود موزیک
شده امشب دلم عاشق قلم از دست نیوفت نشدیم غافل از این رابطه نه من نه تو
گر بری دل بدهی بی من بی وفا تویی کم کن این فاصله رو جا که منو فنا کنی
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم

به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم
به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

هوروش باند فاصله نه

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.