دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی اذیتم نکن

ترانه زیبای پویا بیاتی بنام اذیتم نکن با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Exclusive Song: Pouya Bayati | Azyatam Nakon With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی اذیتم نکن

♩♬ تکست ترانه اذیتم نکن با صدای پویا بیاتی ♩♬

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اذیتم نکن دلم خونه مگه دل سپردن آسونه
چی میخوای از من دیوونه نذار این بغض شکسته بشه
بگو دلواپس من بودی بگو برمیگردی به زودی
تا نرفتم رو به نابودی بی چاره دلی که خسته بشه
نگو راه بینمون دوره گره اومدنت کوره
تا منو نکشته دلشوره تا دیگه نمردم از این درد
بگو برمیگردی و بازم با تو زندگیمو میسازم
نگرانتم گل نازم تو رو جون هردومون برگرد
برگرد نگاهی کن به دنیای من آشفته
اشکام اگه سردن پر از دردن پر از ناگفته
برگرد بیابونم محتاج بارونم
برگرد پریشونم پریشونی یعنی جون کندن
دلبستگی هامو تماشاکن به مویی بندن
بروزترین سایت دانلود موزیک
برگرد بیابونم محتاج بارونم
نگو به هیچ کسی خستم من نمردم که خودم هستم
برسون دستتو به دستم شونه ی خستگیات میشم
من که اسم تو برام قسمه به همه میگم که همه کسمه
بسمه ندیدنت بسمه بیا آرامش من پیشم
شونه ی خستگیات میشم بیا آرامش من پیشم
برگرد نگاهی کن به دنیای من آشفته
اشکام اگه سردن پر از دردن پر از ناگفته
برگرد بیابونم محتاج بارونم
برگرد پریشونم پریشونی یعنی جون کندن
دلبستگی هامو تماشاکن به مویی بندن
برگرد بیابونم محتاج بارونم
بگو برمیگردی و بازم با تو زندگیمو میسازم

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

پویا بیاتی اذیتم نکن

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.