دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید از وبسایت دانلود موزیک ، تمامی آهنگ های جدید همراه با متن و لینک مستقیم هستند.

دانلود موزیک
دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم از تمامی خواننده های ایرانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دانلود آهنگ حامد همایون سودای تو

ترانه زیبای حامد همایون بنام سودای تو با تکست و کیفیت عالی از رسانه دانلود موزیک گوش کنید

Download New Song By : Hamed Homayoun – Sodaye To With Text And Direct Links In DownloadsMusic

دانلود آهنگ حامد همایون سودای تو

♩♬ تکست ترانه سودای تو با صدای حامد همایون ♩♬
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تو چنان بر دل نشستی گویی یارا قصد جانم کرده ای
میبری هرجا که میخواهی مرا عاشقی بی آشیانم کرده ای
عشق تو همواره غوغا میکند عاشقی با من چه کارا میکند
من فقط دارم تماشا میکنم با همین حالم مدارا میکنم
مست و حیرانم جانانم بیمارم نکن زیر بارانم بی تابم ویرانم نکن
بروزترین سایت دانلود موزیک
موج موهایت چشمانت چقدر دریایی است بیش از دیگر مجنون و پریشانم نکن
تا سر سودای تو دین من است خنده هایت مرغ آمین من است
عشق تو عادت دیرین من است لیلی چشم تو شیرین من است
مست و حیرانم جانانم بیمارم نکن زیر بارانم بی تابم ویرانم نکن
موج موهایت چشمانت چقدر دریایی است بیش از دیگر مجنون و پریشانم نکن

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حامد همایون سودای تو

دانلود با کیفیت 320 عالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.